September, 2013

30/09/2013 Χάνω κιλά

Μια και δεν έχω ξεκινήσει ακόμα τις προπονήσεις λόγω του τραυματισμού μου, δεν έχω και πολλά να σας αναφέρω για το πως πέρασε η προηγούμενη εβδομάδα. Η αποθεραπεία μου συνεχίζεται και θέλω να πιστεύω ότι μέχρι το τέλος της επόμενη εβδομάδας θα μπω σιγά σιγά στο ρυθμό των προπονήσεων

7 απλές ασκήσεις διατάσεων

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς

Τι πρέπει να κάνω για να μην πεινάω συνέχεια;

Προσπαθώ να χάσω βάρος με το τρέξιμο, αλλά η άσκηση με κάνει να αισθάνομαι πεινασμένος όλη την ώρα. Τι πρέπει να κάνω για να μην αισθάνομαι πείνα και παράλληλα να μη παίρνω κιλά;

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

7ο adidas Open Run Τετάρτη, OAKA, 18.09.2013

Από το site της adidas:   Την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου τρέχουμε όλοι μαζί στον εμβληματικό προαύλιο χώρο του ΟΑΚΑ, στο 7ο adidas Open Run! Η πιο cool running παρέα της πόλης μεγαλώνει και όλοι μαζί απολαμβάνουμε εναλλακτικές διαδρομές σε διαφορετική κάθε φορά τοποθεσία. Αν ο κύριος στόχος σου είναι να απολαμβάνεις το τρέξιμο χωρίς να σκέφτεσαι το χρονόμετρο και τον ανταγωνισμό, τότε τα adidas Open Run σε περιμένουν. Χωρίς να παίζει ρόλο η φυσική σου κατάσταση, η ηλικία σου ή το πόσα χιλιόμετρα «έχεις στα πόδια σου», έρχεσαι και απολαμβάνεις την αγαπημένη σου συνήθεια σε δύο διαδρομές, 5 και 10 χιλιομέτρων. Με τη συμμετοχή σου μπορείς να κερδίσεις running εξοπλισμό…