16/09/2013 Τραυματισμός

Καλημέρα σας.

Άσχημα νέα. Όπως βλέπετε και από την παραπάνω εικόνα, την προηγούμενη εβδομάδα έκανα μόνο δύο προπονήσεις. Ο λόγος; Τραυματισμός. Ποια είναι η ακριβή ονομασία του τραυματισμού, ελπίζω να τη μάθω σήμερα που θα πάω στον ορθοπεδικό. Τα συμπτώματα είναι πόνοι στο κάτω εσωτερικό και των δύο γονάτων. Υποθέτω ότι είναι αρθρίτιδα.

Γιατί όμως τραυματίστηκα; Θεωρητικά τα έκανα όλα σωστά. Αγόρασα τα σωστά παπούτσια για τρέξιμο, κάνω προθέρμανση πριν την προπόνηση και διατάσεις μετά την προπόνηση και σχεδόν ακολουθώ ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα προπόνησης. Σχεδόν; Τι σημαίνει σχεδόν; Ότι στις τελευταίες δύο προπονήσεις, μπορεί ο χρόνος διάρκειας των προπονήσεων να ήταν αυτός που προβλέπει το πρόγραμμα, παρόλα αυτά η μισή προπόνηση ήταν ελαφρύ τρέξιμο και όχι περπάτημα. Να θυμίσω εδώ, ότι ακολουθώ πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα.

Έχουν επηρεάσει τα παραπάνω την προσπάθεια απώλειας κιλών; Η ζυγαριά σήμερα το πρωί έδειξε 87,6 κιλά, δηλαδή μισό κιλό λιγότερα από ότι τη προηγούμενη βδομάδα. Δεν είναι ο ίδιος ρυθμός απώλειας βάρους ίδιος με αυτόν της προηγούμενης εβδομάδας, αλλά παρόλα αυτά συνεχίζω και χάνω κιλά.

Άρα σήμερα 16/09/2013 έχουμε:

Βάρος: 87,6 κιλά
Χιλιόμετρα προπόνησης: 7,07 km
Ρυθμός τρεξίματος: 8’30″/km

 

Γεια σας, Με λένε Δημήτρη και είμαι ο κάτοχος αυτού του blog. Και τώρα τρέχουμε!!!

Be first to comment