09/09/2013 Οι κόποι ανταμείβονται

Καλημέρα σας.

Ένα έχω να πω: 88,1 κιλά. 1,3 κιλά λιγότερα από την προηγούμενη βδομάδα. Και αυτό με 150 λεπτά έντονου περπατήματος τη βδομάδα και μερικές μικρές αλλαγές στη διατροφή μου.
Δεν θέλω να πω πολλά για το τι έκανα την προηγούμενη βδομάδα. Σχεδόν όσα σχεδίασα ότι θα κάνω, τα έκανα (αναφέρονται εδώ).

Απλά, θα αναφέρω τρία πράγματα σε συντομία.

Η προπόνηση μού έχει γίνει πλέον συνήθεια
Ακολουθώντας ένα σταθερό εβδομαδιαίο πρόγραμμα, έχω προσαρμόσει την προπόνηση στις άλλες δραστηριότητες της ζωής μου. Άρα, αυτό που υποστήριζα ότι δεν έχω χρόνο πριν ξεκινήσω, δεν ισχύει.

Δεν πεινάω
Πάντα απέφευγα τα προγράμματα διατροφής και τις δίαιτες. Και ο βασικότερος λόγος ήταν ότι θεωρούσα ότι θα έχω μόνιμα το αίσθημα της πείνας. Με τις μικρές αλλαγές που έχω κάνει (όσες προλαβαίνω τις δημοσιεύω εδώ) τις τελευταίες δύο εβδομάδες, κατέρριψα τον παραπάνω μύθο. Όχι μόνο δεν πεινάω, αλλά αισθάνομαι και μόνιμα χορτάτος.

Είμαστε πολλοί
Ποτέ δεν είχα προσέξει πριν, πόσοι πολλοί άνθρωποι κάνουν καθημερινά προπόνηση. Χωρίς υπερβολή, είναι πάρα πολλοί. Άντρες και γυναίκες. Νέοι αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας.
Αυτή την εβδομάδα τα μόνα που θα κάνουμε είναι να ακολουθήσουμε το πρόγραμμα προπόνησης (περπατήματος) και επίσης θα εφαρμόσουμε μερικά πράγματα που αφορούν το νερό σε σχέση με τη διατροφή μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

Άρα σήμερα 09/09/2013 έχουμε:

Βάρος: 88,1 κιλά.
Χιλιόμετρα προπόνησης: 16,43
Ρυθμός τρεξίματος: 9’08″/km
 

Γεια σας, Με λένε Δημήτρη και είμαι ο κάτοχος αυτού του blog. Και τώρα τρέχουμε!!!

Be first to comment