02/09/2013 Χαλαρά και συνεχίζουμε

Καλημέρα,
Πέρασε κιόλας μια βδομάδα από τότε που άρχισα την προπόνηση και όπως ανέφερα στο άρθρο της προηγούμενης βδομάδας ξεκινήσαμε χαλαρά.

Συγκεκριμένα, ξεκινήσαμε το πρόγραμμα περπατήματος και κάναμε μικρές αλλά αποτελεσματικές αλλαγές στη διατροφή μας. Μέσα σε αυτή τη βδομάδα προέκυψε και μία μη προγραμματισμένη, αλλά απαραίτητη αγορά ενός running t-shirt.

Πιο συγκεκριμένα, τη Δευτέρα έκανα την πρώτη μου προπόνηση. Ένιωσα έκπληξη που έβγαλα τα 15 λεπτά (τόσο έπρεπε να ήταν η διάρκεια της πρώτης προπόνησης) με άνεση και έτσι αποφάσισα να πηδήξω μερικές βδομάδες του προγράμματος. Και πήγα στην 4η εβδομάδα. Αν εξαιρέσουμε την 4η προπόνηση της εβδομάδας (45 λεπτά) οι υπόλοιπες βγήκαν πολύ άνετα. Στην 4η ζορίστηκα λίγο, αλλά τελικά την ολοκλήρωσα. Μάλλον επειδή ήταν διαδρομή με χώμα (στον Εθνικό Κήπο) και όχι σε πεζοδρόμιο όπως οι τρεις πρώτες. Η ευχαρίστηση ήταν τεράστια όταν κατάφερα να την ολοκληρώσω.

Παρεμπίπτοντος, ο Εθνικός Κήπος είναι ένα στολίδι, είτε για αυτούς που θέλουν να τρέξουν είτε για αυτούς που θέλουν να κάνουν μία βόλτα στο πράσινο. Τρέχοντας στον κήπο βλέπεις εικόνες φύσης και ανθρώπων να εναλλάσσονται συνέχεια. Ελπίζω να επανέλθουμε αργότερα κάποια στιγμή με φωτογραφικό υλικό.

Συνολικά έτρεξα (περπάτησα στην πραγματικότητα) 13,41 χιλιόμετρα με ρυθμό 10 λεπτά και 06 δευτερόλεπτα το χιλιόμετρο και έκαψα 991 θερμίδες. Οι μετρήσεις είναι από την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα Nike Plus.

Παράλληλα με τις προπονήσεις έκανα και κάποιες μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές στη διατροφή μου. Τρώω πλέον πάντα πρωινό, προσπαθώ να έχω πολλά αλλά μικρά γεύματα, αντικατέστησα τα κλασσικά ζυμαρικά με ζυμαρικά ολική άλεσης και το κλασσικό ρύζι με καστανό ρύζι.

Αυτό δε σημαίνει ότι στερήθηκα και πολλά πράγματα που μου αρέσουν. Αντιθέτως ανακάλυψα και νέες γεύσεις που δε γνώριζα, όπως το καστανό ρύζι για παράδειγμα.

Όσο για το βάρος μου; Σήμερα το πρωί η ζυγαριά έδειξε 600 γραμμάρια λιγότερα σε σχέση με την προηγούμενη Δευτέρα. Δεν είναι πολύ, αλλά νομίζω ότι είναι μία καλή αρχή.

Αυτά έγιναν τη βδομάδα που μας πέρασε, ας δούμε τι θα κάνουμε αυτή την εβδομάδα. Σύμφωνα με το πρόγραμμα προπόνησης, θα κάνουμε τέσσερις προπονήσεις με συνολικά 150 λεπτά περπατήματος (15 λεπτά περισσότερα από την προηγούμενη εβδομάδα).

Παράλληλα θα συνεχίσουμε τις μικρές αλλαγές στη διατροφή μας όπως να πίνουμε πράσινο τσάι, να έχουμε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα, όπως επίσης να προσθέσουμε καυτερές πιπεριές σε κάποια γεύματα μας.

Άρα σήμερα 02/09/2013 έχουμε:

Βάρος: 89,4 κιλά.
Χιλιόμετρα προπόνησης: 13,41
Ρυθμός τρεξίματος: 10’06″/km

 

Γεια σας, Με λένε Δημήτρη και είμαι ο κάτοχος αυτού του blog. Και τώρα τρέχουμε!!!

Be first to comment