Συμβουλές για τρέξιμο στην παραλία

Πώς τρέχουμε στην άμμο

Το τρέξιμο στην παραλία δεν είναι μόνο μία πανέμορφη εμπειρία, αλλά μπορεί να μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι και δυνατότεροι δρομείς. Το τρέξιμο στην άμμο, ειδικά τη βρεγμένη άμμο, είναι δυσκολότερο από το τρέξιμο στο χώμα ή την άσφαλτο, όποτε θα γυμναστούμε περισσότερο στην παραλία. Αλλά προσοχή. Για να είμαστε σε θέση να ανταμειφτούμε με μια βουτιά στη θάλασσα μετά το τρέξιμο πρέπει να ακολουθήσουμε τις παρακάτω συμβουλές.

Ξεκινάμε το τρέξιμο στην υγρή άμμο
Αν είμαστε νέοι στο τρέξιμο στην παραλία, ξεκινάμε να τρέχουμε στην υγρή άμμο, η οποία είναι περισσότερο σταθερή και είναι ευκολότερο να τρέχουμε σε αυτή παρά στη στεγνή μαλακή άμμο. Σταδιακά μπορούμε να προσθέτουμε μερικά δίλεπτα τρεξίματος στη στεγνή άμμο. Με τον καιρό προσαρμοζόμαστε στην στεγνή άμμο και μπορούμε πλέον να τρέχουμε μεγαλύτερα διαστήματα σε αυτή.

Αποφεύγουμε τους αμμόλοφους
Αποφεύγουμε το τρέξιμο στους αμμόλοφους, διότι μπορεί να μας οδηγήσει σε τραυματισμούς στα γόνατα και τους αστραγάλους μας.

Μην περιμένουμε να τρέχουμε στο συνηθισμένο ρυθμό μας
Επαναλαμβάνουμε, το τρέξιμο στην παραλία είναι δυσκολότερο από ότι στο χώμα ή στην άσφαλτο. Για αυτό το λόγο, δεν πρέπει να περιμένουμε να τρέχουμε με τον ίδιο ρυθμό με αυτό στην άσφαλτο ή στο χώμα.

Πρέπει να ενυδατωνόμαστε
Για την πρόληψη της αφυδάτωσης πρέπει να ενυδατωνόμαστε σωστά. Φρόντισε είτε να έχεις μαζί σου νερό, είτε σχεδίασε η διαδρομή σου να περνάει από κάποιο beach bar ή καφετέρια ώστε να προμηθευτείς νερό. Στη δεύτερη περίπτωση, φρόντισε να έχεις μαζί σου χρήματα.

Προστάτεψε το δέρμα σου
Το τρέξιμο στη παραλία βοηθάει για ένα τέλειο και ομοιόμορφο μαύρισμα. Αλλά προσοχή. Δεν παίζουμε με τον ήλιο. Αποφεύγουμε το τρέξιμο μεταξύ 10 π.μ. και 4 μ.μ., όταν η ένταση του ήλιου είναι στο μάξιμουμ και δεν παραλείπουμε ποτέ το αντηλιακό.

Προσοχή όταν τρέχουμε ξυπόλυτος
Ένας καλός τρόπος για να δυναμώσεις τα πόδια σου είναι να τρέχεις ξυπόλυτος στην παραλία. Αν όμως τα πόδια σου δεν είναι συνηθισμένα να τρέχουν γυμνά στην άμμο, μην το παρακάνεις διότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τραυματιστείς. Θυμήσου να έχεις πάντα ένα ζευγάρι παπούτσια τρεξίματος στην παραλία. Ξεκίνα να τρέχεις ξυπόλυτος για 15-20 λεπτά και στη συνέχεια φόρεσε τα παπούτσια σου. Αυτό έως ότου τα πόδια σου συνηθίσουν την άμμο. Και, φυσικά, να κοιτάς πάντα που πατάς. Ένα όστρακο ή μία κοφτερή πέτρα μπορούν να σου κάνουν μεγάλη ζημιά.

Από about.com

Γεια σας, Με λένε Δημήτρη και είμαι ο κάτοχος αυτού του blog. Και τώρα τρέχουμε!!!

2 Comments

  • Reply June 21, 2014

    katerina

    Θα μπορούσες να προτείνεις κάποιες παραλίες στο Ν. Αττικής όπου θα μπορούσαμε να τρέξουμε?

    Ευχαριστώ

  • Reply July 7, 2016

    Ευτυχία

    Προσέχουμε που πατάμε όταν τρέχουμε με γυμνά πόδια στην παραλία! Έχω πατήσει αχινό, ευτυχώς ξεραμένο οπότε έβγαλα εύκολα τα αγκάθια!

Leave a Reply