Μπορώ να φάω πριν από το τρέξιμο;

Ερώτηση: Μπορώ να φάω πριν από το τρέξιμο;
«Πρέπει να ανησυχώ για στομαχικά προβλήματα, αν έχω φάει πριν το τρέξιμο; Πρέπει να τρώω πριν από την προπόνηση;»

Απάντηση: Όταν ξεκινάμε το τρέξιμο, δεν πρέπει να αισθανόμαστε ούτε πεινασμένοι, αλλά ούτε και παραφαγωμένοι. Δεν πρέπει να φάμε λίγο πριν ξεκινήσουμε το τρέξιμο, επειδή μπορεί αυτό να οδηγήσει σε κράμπες ή σφάχτες. Από την άλλη, υπάρχει η περίπτωση να ξεμείνουμε από ενέργεια αν τρέχουμε με άδειο στομάχι. Το ιδανικό είναι να φάμε ένα σνακ ή ένα ελαφρύ γεύμα περίπου 1 1/2 έως 2 ώρες πριν αρχίσουμε να τρέχουμε.

Επέλεξε κάτι με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και χαμηλό σε λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Για παράδειγμα, γαλοπούλα και τυρί σε ψωμί ολικής αλέσεως ή μια μπανάνα και μια μπάρα δημητριακών.

Από about.com

Γεια σας, Με λένε Δημήτρη και είμαι ο κάτοχος αυτού του blog. Και τώρα τρέχουμε!!!

1 Comment

  • Reply January 22, 2016

    litsa

    jogging

Leave a Reply